New products

New products

Nedávne články

Nedávne články

Image
Ako si vybrať panvicu?
Image
PREČO SI VYBRAŤ PANVICU S ODNÍMATEĽNOU RUKOVÄŤOU?
Image
ČÍNA S KURACÍM MÄSOM - RECEPT
Image
Parák, naparovací nadstavec, naparovací hrniec alebo parný hrniec?
Image
Môže sa dať hrniec do rúry?
Image
Čistěnie titánového riadu - test nepriľnavosti titánového riadu
Image
Ako vybrať kvalitný riad?

Riziko reklamácie sa snažíme minimalizovať tým, že predávame iba kvalitné a osvedčené výrobky. Avšak aj tak môže prísť k reklamácii. V prípade jejho vzniku, riešime reklamácie k maximálnej spokojnosti zákazníkov.

Kontaktná osoba pre reklamácie: Ing. Petra Zavadilová, 00 420 723 177 606

  • Pokiaľ Vám dopravca predáva balík výrazne deformovaný, nepreberajte ho a informujte nás o tejto skutočnosti, aby sme Vám mohli ihneď zaslať nový balík. Vzniknutú situáciu si vyriešime s dopravcom sami. 
  • Pokiaľ pri rozbaľovaní zásielky zistíte, že je tovar poškodený, kontaktuje nás prosím, celú situáciu ihneď vyriešime.
  • V prípade reklamácie v rámci záručnej doby, produkt vo väčšine prípadov meníme obratom za nový.Záručná doba činí 24 mesiacov od prevzatia produktu spotrebiteľom. U titánového riadu a indukčného titánového riadu od výrobcu AMT Gastroguss je naviac záruka 36 mesiacov na povrch a 25 let na rovnosť dna.
  • Reklamácia po záručnej dobe - ak zistíme, že ide o skôr neprejavenú vadu materiálu, aj v tomto prípade celú reklamáciu vyriešime na naše náklady. 


Všeobecný postup reklamácie: 

1. Z dôvodu preferencie indivduálnej komunikácie so zákazníkom doporučujeme pred začiatkom riešenia reklamácie zavolať na telefónne číslo 00 420 723 177 606, kde sa dohodnete na presnom postupe reklamácie, tak, aby vás stála čo najmenej času a úsilia.

2. Reklamovaný tovar doručte poštou na adresu prevádzky: Alfa car transport, s.r.o., Pod Horkou 739, Veverská Bítýška 664 71.

3. Po doručení tovaru nám pošlite na email info@zgastro.sk žiadosť o preplatenie nevyhnutných nákladov spojených s doručením tovaru a priložte naskenovaný podací lístok a pod. V prípade oprávnenej reklamácie, ktorá nevznikla z dôvodu neodborného alebo nevhodného zaobchádzania kupujúcim ( viď. obchodné podmienky) Vám náklady na doručenie radi preplatíme. 

4. K tovaru nám pribalte lístok s informáciou, z akého dôvodu chcete tovar reklamovať, vaše telefónne číslo, na ktorom vás môžme kontaktovať a priložte originál alebo kópiu o kúpe tovaru ( bez neho nejde reklamáciu ani preplatenie uplatniť!).

5. Akonáhle nám bude tovar doručený, zavoláme vám stanovisko k reklamácii a termín poslania nového tovaru. Nový tovar posielame čo najrýchlejšie.